-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Światło dzienne ujrzała kolejna edycja rankingu Opineo, prezentującego najlepiej oceniane w Polsce e-sklepy. To wyjątkowe zestawienie, bowiem oceny wystawiane są wyłącznie przed klientów, którzy wcześniej dokonali zakupów w danych platformach sprzedażowych. Do ogólnej klasyfikacji pod uwagę brane były różne aspekty: obsługa klienta, szybkość realizacji zamówienia czy jakoś zapakowania towaru. W tegorocznej edycji oddanych zostało ponad 2 miliony głosów.
Miło jest nam poinformować, że (podobnie jak w zeszłych latach) również i tym razem wśród najwyżej ocenianych znaleźli się zarówno Klienci Ideo, jak i Ideo Force. Szczególnie cieszy nas fakt, iż w wielu przypadkach są to wieloletnie współprace, które pokazują, że długoterminowe relacje przynoszą pożądane efekty.
W kategorii „Dom i wnętrze” 2. miejsce zajął sklep BRW.pl
Źródło: Opineo.pl
To wyróżnienie jest dla nas wyjątkowe, ponieważ sklep został w pełni zaprojektowany i wdrożony przez specjalistów Ideo. Oparty o system Edito CMS, niejednokrotnie otrzymywał nagrody i wyróżnienia, również w poprzednich edycjach rankingu Opineo.
- Szczegóły projektu: Sklep internetowy oferujący meble i dodatki dekoracyjne BRW
- Case study projektu: Optymalizacja koszyka w e-sklepie BRW.com.pl – case study
- PWA w BRW: Bądź tam, gdzie jest Twój Klient. Wdrożenie PWA w sklepie BRW.pl
„(…) rozbudowany asortyment mebli oraz dodatków do domu, w połączeniu z atrakcyjnymi cenami sprawia, że BRW zyskało silną pozycję nie tylko w Polsce, ale i na rynku zagranicznym. Klienci docenili wysoką jakość produktów oraz poziom obsługi.” – można przeczytać w uzasadnieniu.
W kategorii „Motoryzacja” na 3. Miejscu uplasował się iParts.pl
Źródło: Opineo.pl
Wieloletnia współpraca Ideo z tym nieustannie rozwijającym się sklepem internetowym, obejmuje nie tylko stałe prace programistyczne, ale również działania z zakresu marketingu: pozycjonowanie, content marketing, prowadzenie social mediów. Niedawno specjaliści Ideo Force przeprowadzili za pośrednictwem chatbota konkurs dla fanów marki: Chatbot dla sklepu motoryzacyjnego iParts.
Tak zajęcie wysokiej pozycji przez naszego Klienta zostało opisane w Rankingu: „(…) iParts.pl jest jednym z najszybciej rozwijających się sklepów internetowych, oferujących części i akcesoria samochodowe. Oferta dotyczy ponad 2 mln produktów, które obejmuje dwuletnia gwarancja. Dodatkowo klienci mogą wymienić lub zwrócić towar nawet do 100 dni, co z pewnością wpływa na ich pozytywną opinię. Dodatkowo darmowa dostawa oferowana jest w 24h od momentu zamówienia, co ma duże znaczenie, w przypadku części samochodowych”.
W tej samej kategorii na 5. miejscu uplasował się sklep Ucando
Źródło: Opineo.pl
Podjęta przed laty współpraca z tym Klientem do tej pory zaowocowała:
- Opartą na Edito CMS platformą sprzedażową: Sklep internetowy dla Ucando
- Aplikacją mobilną mCommerce: Aplikacja mobilna - mCommerce dla Ucando
Co więcej, za działania marketingowe odpowiedzialne jest Ideo Force:
- Marketing: Aplikacja e-commerce dla Ucando
„Cieszy nas szczególnie wyróżnienie platformy sprzedażowej, która została zaprojektowana i wdrożona przez naszych specjalistów. Wysoka ocena nie byłaby możliwa do osiągnięcia, gdyby nie dobrze funkcjonująca „podstawa”. Tak samo, jak w przypadku BRW.pl, Ucando zostało zbudowane na naszym autorskim Edito CMS.” – mówi Anna Wolanin, Specjalista e-commerce w Ideo.
W rankingu znaleźli się również Klienci obsługiwani przez agencję marketingową Ideo Force.
W kategorii „Artykuły zooligiczne”, Apetete uplasowało się tuż za podium, na 4. Miejscu
Źródło: Opineo.pl
Ideo Force jest odpowiedzialne za prowadzenie angażujących treści na social mediach. Działania promocyjne oraz ciekawie poprowadzone konkursy przyniosły efekty w postaci wzrostu liczby fanów o 15 500, wzrostem liczby sesji o 142% oraz zbudowaniem zaangażowanej społeczności wokół marki.
- Więcej o tym wdrożeniu: Social media marketing dla apetete.pl
W kategorii „Żywność” na 5. miejscu znalazł się SklepKawa.pl
Źródło: Opineo.pl
Ideo Force było odpowiedzialne za wdrożenie zoptymalizowanej kampanii AdWords. Jej efekty znacznie przyczyniły się do budowy silnej pozycji sklepu, m.in. poprzez 50% zwiększenie liczby transakcji oraz liczby kliknięć. Co ważne dla sklepu internetowego, zmniejszenie współczynnika odrzuceń spadło o ponad 10%, a z kolei współczynnik CTR zwiększył się o 3%.
- Szczegóły wdrożenia: Kampania sprzedażowa Ads dla Sklepkawa.pl
Z treścią całego raportu można zapoznać się na stronie: Ranking Sklepów Internetowych 2021!