Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Klienci Ideo wyróżnieni w 12. edycji „Rankingu Sklepów Internetowych 2021”

Aż 5 naszych Klientów zostało wysoko ocenionych w tegorocznym rankingu najlepszych sklepów internetowych w Polsce.

Światło dzienne ujrzała kolejna edycja rankingu Opineo, prezentującego najlepiej oceniane w Polsce e-sklepy. To wyjątkowe zestawienie, bowiem oceny wystawiane są wyłącznie przed klientów, którzy wcześniej dokonali zakupów w danych platformach sprzedażowych. Do ogólnej klasyfikacji pod uwagę brane były różne aspekty: obsługa klienta, szybkość realizacji zamówienia czy jakoś zapakowania towaru. W tegorocznej edycji oddanych zostało ponad 2 miliony głosów.


 

Miło jest nam poinformować, że (podobnie jak w zeszłych latach) również i tym razem wśród najwyżej ocenianych znaleźli się zarówno Klienci Ideo, jak i Ideo Force. Szczególnie cieszy nas fakt, iż w wielu przypadkach są to wieloletnie współprace, które pokazują, że długoterminowe relacje przynoszą pożądane efekty.

W kategorii „Dom i wnętrze” 2. miejsce zajął sklep BRW.pl

Źródło: Opineo.pl

To wyróżnienie jest dla nas wyjątkowe, ponieważ sklep został w pełni zaprojektowany i wdrożony przez specjalistów Ideo. Oparty o system Edito CMS, niejednokrotnie otrzymywał nagrody i wyróżnienia, również w poprzednich edycjach rankingu Opineo.

„(…) rozbudowany asortyment mebli oraz dodatków do domu, w połączeniu z atrakcyjnymi cenami sprawia, że BRW zyskało silną pozycję nie tylko w Polsce, ale i na rynku zagranicznym. Klienci docenili wysoką jakość produktów oraz poziom obsługi.” – można przeczytać w uzasadnieniu.

 

W kategorii „Motoryzacja” na 3. Miejscu uplasował się iParts.pl

Źródło: Opineo.pl

Wieloletnia współpraca Ideo z tym nieustannie rozwijającym się sklepem internetowym, obejmuje nie tylko stałe prace programistyczne, ale również działania z zakresu marketingu: pozycjonowanie, content marketing, prowadzenie social mediów. Niedawno specjaliści Ideo Force przeprowadzili za pośrednictwem chatbota konkurs dla fanów marki: Chatbot dla sklepu motoryzacyjnego iParts.

Tak zajęcie wysokiej pozycji przez naszego Klienta zostało opisane w Rankingu: „(…) iParts.pl jest jednym z najszybciej rozwijających się sklepów internetowych, oferujących części i akcesoria samochodowe. Oferta dotyczy ponad 2 mln produktów, które obejmuje dwuletnia gwarancja. Dodatkowo klienci mogą wymienić lub zwrócić towar nawet do 100 dni, co z pewnością wpływa na ich pozytywną opinię. Dodatkowo darmowa dostawa oferowana jest w 24h od momentu zamówienia, co ma duże znaczenie, w przypadku części samochodowych”.

 

W tej samej kategorii na 5. miejscu uplasował się sklep Ucando

Źródło: Opineo.pl

Podjęta przed laty współpraca z tym Klientem do tej pory zaowocowała:

Co więcej, za działania marketingowe odpowiedzialne jest Ideo Force:

Cieszy nas szczególnie wyróżnienie platformy sprzedażowej, która została zaprojektowana i wdrożona przez naszych specjalistów. Wysoka ocena nie byłaby możliwa do osiągnięcia, gdyby nie dobrze funkcjonująca „podstawa”. Tak samo, jak w przypadku BRW.pl, Ucando zostało zbudowane na naszym autorskim Edito CMS.” – mówi Anna Wolanin, Specjalista e-commerce w Ideo.

 

W rankingu znaleźli się również Klienci obsługiwani przez agencję marketingową Ideo Force.

 

W kategorii „Artykuły zooligiczne”, Apetete uplasowało się tuż za podium, na 4. Miejscu

Źródło: Opineo.pl

Ideo Force jest odpowiedzialne za prowadzenie angażujących treści na social mediach. Działania promocyjne oraz ciekawie poprowadzone konkursy przyniosły efekty w postaci wzrostu liczby fanów o 15 500, wzrostem liczby sesji o 142% oraz zbudowaniem zaangażowanej społeczności wokół marki.

 

W kategorii „Żywność” na 5. miejscu znalazł się SklepKawa.pl

Źródło: Opineo.pl

Ideo Force było odpowiedzialne za wdrożenie zoptymalizowanej kampanii AdWords. Jej efekty znacznie przyczyniły się do budowy silnej pozycji sklepu, m.in. poprzez 50% zwiększenie liczby transakcji oraz liczby kliknięć. Co ważne dla sklepu internetowego, zmniejszenie współczynnika odrzuceń spadło o ponad 10%, a z kolei współczynnik CTR zwiększył się o 3%.

Z treścią całego raportu można zapoznać się na stronie: Ranking Sklepów Internetowych 2021!

Może zainteresują Cię także

Ideo bada Narzędzia e-commerce

12 października 2021
E-commerce to obecnie jedna z najszybciej rozwijających się gałęzi sprzedaży. Ideo we współpracy z Ideo Force postanowiło zbadać najbardziej popularne narzędzia i wskazać, które przynoszą największe korzyści.

Bony na cyfryzację. Najnowsze technologie IT w Twojej firmie

9 września 2021
W konkursie można uzyskać dotację na wprowadzenie nowego lub znacząco ulepszonego procesu wykorzystującego technologie cyfrowe. Maksymalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu wynosi 300 000 PLN, z czego dotacją może zostać objęte do 85%.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas