-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Projekt "Profesjonalista w eHandlu" jest realizowany przez Fundację Polak 2.0. Ma pomóc w podniesieniu kompetencji kadry, która miałaby odpowiadać za rozwój kanałów sprzedaży online po stronie e-sklepów i firm wykorzystujących w sprzedaży narzędzia internetowe. Firma Ideo jest jednym z partnerów projektu.
"W rozmowach z naszymi partnerami często przejawiał się problem braku wykwalifikowanej kadry w kontekście bariery dalszego rozwoju. Firmy przedstawiały sytuacje, według których łatwiej jest “podkraść” pracownika konkurencji niż znaleźć nową osobę i ją wyszkolić. Stanowczo nie akceptujemy takiego stanu rzeczy i takie historie nigdy nie powinny mieć miejsca" - mówi Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0.
W odpowiedzi na takie opinie, związana z rynkiem e-commerce Fundacja Polak 2.0, która od kliku lat organizuje Targi eHandlu i buduje społeczność sprzedających wokół spotkań ShopCamp, podjęła decyzję o uruchomieniu projektu “Profesjonalista w eHandlu”, związanego z ustaleniem standardów kompetencyjnych w tym obszarze.
Założeniem “Profesjonalisty” jest zerwanie ze schematami wykorzystywanymi w tradycyjnym systemie edukacji. Trudno oczekiwać, by książki akademickie były na bieżąco z pozycjonowaniem haseł w przeglądarce, reklamą na portalach społecznościowych, RTB czy automatyzacją marketingu. Uczestnicy programu otrzymują dostęp do bazy wiedzy przygotowanej przez praktyków - Partnerów Merytorycznych programu. Wiedza, którą można przyswoić jest trudna do wyceny, ponieważ firmy dostarczają materiały, z których same korzystają na co dzień. Osią “Profesjonalisty w eHandlu” jest edukacja oraz certyfikowanie potencjalnych pracowników. Program to także szansa na usystematyzowanie i sprawdzenie swojej wiedzy z zakresu e-commerce, marketingu internetowego, prawa w e-handlu czy logistyki.
Jednym z założeń projektu jest uczynienie certyfikatu swego rodzaju gwarantem w oczach pracodawcy. Osoba legitymująca się tym dokumentem posiada wszelkie podstawy teoretyczne do pracy w e-commerce. Certyfikat “Profesjonalista w eHandlu” to szansa na pracę w niezwykłych miejscach. Jednym z partnerów stażowych projektu jest firma Ideo.
"Osoby, które uzyskają certyfikat będą miały szansę przećwiczyć u nas w praktyce swoją wiedzę. W trakcie stażu osoba taka będzie współpracować z zespołem realizującym wybrany projekt z obszaru e-commerce dla jednego z naszych klientów. Dzięki temu pozna od kuchni proces projektowania i wdrażania internetowych narzędzi sprzedażowych. Staż taki będzie jednocześnie okresem próbnym, który może być pierwszym krokiem do pracy przy tego typu projektach w Ideo" - mówi Arkadiusz Michno, Prezes Zarządu Ideo Sp. z o.o.