-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
III Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach
W trakcie III Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach zaproszeni eksperci starali się znaleźć przepis na wizerunkowy sukces. Łukasz Szymański zwrócił uwagę na promocję wewnętrzną i zaproponował rozwiązania mogące poprawić wizerunek instytucji/regionu w oczach jego aktualnych mieszkańców.
Świadomość potrzeby promocji regionów wśród samorządowców rośnie. Świadczy o tym coraz częstsze korzystanie przez nich z pomocy ekspertów oraz popularność dedykowanych im wydarzeń, takich jak m.in. Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Tegoroczna odsłona spotkania, zgromadziła przeszło 180 uczestników. Wśród gości znaleźli się także przedstawiciele uczelni, firm i agencji marketingowych oraz mediów.
Pierwszy dzień Kongresu obfitował w wiele praktycznych wykładów i dyskusji. Zgromadzeni zauważyli, że bardzo często w relacjach pomiędzy klientem, czyli samorządem a współpracującą agencją brakuje zaufania, co może wpływać na jakość prowadzonych działań. Ponadto stwierdzili, że zbyt wiele czasu pochłaniają prace nad rozbudowanymi strategiami promocji, podczas gdy, ważniejsza jest konieczność prowadzenia konsekwentnych i rozłożonych w czasie działań. Pierwszy dzień Kongresu zamknęła debata dotycząca reklamy w przestrzeni miejskiej.
Drugi dzień rozpoczął się od prezentacji Łukasza Szymańskiego pt. „Przychodzi człowiek do urzędu… a urzędnik też człowiek, czyli zarządzanie relacjami z petentem w praktyce.” W swoim wystąpieniu zwrócił on uwagę na relacje samorządów z aktualnymi mieszkańcami danego regionu. Zauważył, że takie wewnętrzne relacje również mają wpływ na wizerunek instytucji/regionu i warto starać się utrzymywać je na najwyższym poziomie. W trakcie swoich rozważań zaproponował umożliwienie realizacji spraw poprzez personalizowane portale internetowe dostosowane do potrzeb danego petenta. Dla młodszej części mieszkańców tego typu narzędzia są standardowymi rozwiązaniami, dlatego też warto zastanowić się nad powszechniejszym ich użytkowaniem.
Po zakończeniu części prezentacyjnej uczestnicy Kongresu zostali zaproszeni na warsztaty zorientowane na praktyczne przećwiczenie części zdobytej wiedzy.