-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
#e-biznes festiwal jest konferencją, która prezentuje rozwiązania wykorzystujące Internet i nowe technologie, a także ich zastosowanie we współczesnym biznesie. Kolejnym punktem na mapie festiwalu była Warszawa. 29 października w ramach 'Warszawa Business Day' w Polsko - Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych eksperci poruszyli zagadnienia związane z prowadzeniem biznesu w sieci. Łukasz Szymański przedstawił prezentację na temat zarządzania relacjami z klientami.
Uczestnicy spotkania mogli poznać biznesowe zastosowania narzędzi marketingowych oraz trendy kształtujące rynek e-commerce i e-mail marketingu w Polsce i na Świecie. Tematyka objęła także praktyczne zagadnienia związane z prawnymi aspektami biznesu internetowego. Spotkanie zakończyło się zaproszeniem do Krakowa na finał konferencji w dniach 13 - 15 listopada 2013 oraz networkingiem i rozmowami w kuluarach.
Łukasz Szymański w trakcie spotkania opowiedział o prektycznych aspektach zarządzania relacjami z klientami i najczęściej spotykanych błędach w tym zakresie. Zwrócił uwagę, na konieczność prowadzenia spójnych działań w tym obszarze, niezależnie od narzędzi jakie wykorzystujemy do prowadzenia komunikacji z klientem.
Prezentacja - "Historia pewnej znajomości, czyli zarządzanie relacjami z klientem w praktyce".