Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Ideo partnerem szkolenia Brain Workout

Brain Workout (#BW) to cykl comiesięcznych spotkań szkoleniowo-networkingowych skierowanych do managerów, specjalistów i kadry zarządzającej zajmującej się na co dzień nowymi mediami. Najbliższe spotkanie odbędzie się już 2 kwietnia w Warszawie.

Brain Workout (#BW) będzie to cykl comiesięcznych spotkań szkoleniowo-networkingowych skierowanych do managerów, specjalistów i kadry zarządzającej zajmującej się na co dzień nowymi mediami. Najbliższe spotkanie odbędzie się już 2 kwietnia w Warszawie. Tematem przewodnim pierwszego #BW będą nowoczesne formy marketingu internetowego. Jako jeden z prelegentów wystąpi Wojciech Szymański, Dyrektor Działu Marketingu Internetowego w Ideo.

Celem szkoleń Brain Workout jest rozwój umiejętności i kompetencji ich uczestników. Główną ideą jest stworzenie platformy do kontaktu między osobami chcącymi dzielić się swoją wiedzą. Każde ze spotkań ma koncentrować się na wybranym obszarze szeroko rozumianego marketingu internetowego. Bowiem tematyka będzie skupiać się nie tylko na zagadnieniach z zakresu marketingu, ale także PR, zarządzaniu, HR, czy sprzedaży w kontekście nowych mediów.

#BW obejmować będzie jedno szkolenie w miesiącu, podczas którego 5-7 ekspertów przeprowadzi 20 minutowe prezentacje o charakterze szkoleniowym z zakresu tematycznego danego spotkania. Po wystąpieniu uczestnicy będą mieli czas na zadawanie pytań ekspertom. Oprócz tego podczas szkoleń odbędzie się networking.

Pierwsze spotkanie z cyklu #BW będzie miało miejsce 2 kwietnia w Warszawie, którego jednym z partnerów jest Ideo. Wśród prelegentów szkolenia będzie Wojciech Szymański, Dyrektor naszego Działu Marketingu Internetowego. Podczas swojego wystąpienia odpowie na pytanie, czy firma powinna skupiać się na tworzeniu własnych treści dla użytkowników? Ponadto opowie o strategii działań inbound marketingowych oraz pokaże przykłady z Polski i ze świata.

W trakcie #BW zostaną także poruszone zagadnienia dotyczące marketingu mobilnego, współpracy z blogosferą i vlogosferą, augmented reality, kanałów firmowych na YouTube, czyli jak przyciągnąć tysiące widzów, pozycjonowania anno domini 2014 i tego, co czeka nas w przyszłości.

Może zainteresują Cię także

Impreza podsumowująca 2013

7 marca 2014
Kolejne spotkanie, na którym został podsumowany ubiegły rok pracy, odbyło się 7 marca 2014 roku.

Ideo współorganizatorem seminarium "Rozwój e-commerce"

5 marca 2014
Pomagaliśmy w organizacji otwartego seminarium nt. możliwości i szans dla rozwoju firm naszego regionu, przy wykorzystaniu e-commerce.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas