-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Program Google Partners został uruchomiony ponad 3 lata temu, by ułatwić przedsiębiorcom wybór specjalistów i agencji interaktywnych, którym zlecać będą prace związane z promocją. W ostatnim czasie, by jeszcze lepiej spełniać swoje zadanie, zasady przyznawania certyfikatów zostały zmodyfikowane. Najlepsi mogą ubiegać się o status „Google Premium Partner”.
„The new badge is designed to recognize Partners who manage a substantial portfolio of Google advertising campaigns and deliver great results for their customers. Premier Partners will be required to maintain additional certification requirements and will receive increased support from Google.” - podsumowuje Allan Thygesen, VP Global Sales & Operations, Google.
Google przyznaje swoim Partnerom certyfikat w uznaniu za najwyższy poziom jakości prowadzonych kampanii. Otrzymanie Statusu związane było z osiągnięciem odpowiedniego poziomu wydatków oraz spełnieniem wymagań w zakresie efektów osiąganych przez realizowane kampanie. Jest to nagroda za zaangażowanie w stały rozwój naszych specjalistów oraz jakość świadczonych przez nas usług.
Otrzymane specjalizacje są potwierdzeniem posiadanych przez nas kwalifikacji i wiedzy w zakresie prowadzenia określonych rodzajów kampanii reklamowych. Uzyskaliśmy specjalizację w kategoriach:
- Reklama w sieci wyszukiwania
- Reklama w sieci reklamowe
- Reklama w Zakupach Google
Wyróżnienie certyfikatem Premium Google Partner, jest dla nas kolejnym etapem trwającej już kilku lat współpracy z Google. Rok temu wzięliśmy udział w prestiżowym programie Google Partners Rising Stars.