-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Współpracę z Polską Agencją Prasową rozpoczęliśmy od stworzenia portalu informacyjnego dla pasjonatów piłki nożnej i Mistrzostw Europy, w 2012 roku. W wyniku wygranego przetargu Klient zlecił nam także wykonanie nowego portalu informacyjnego www.pap.pl. Głównym celem było odświeżenie wizerunku Agencji, podniesienie intuicyjności serwisu oraz stworzenie przyjaznego środowiska pracy dla zespołu redakcyjnego i administratorów. Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że informacje z serwisów PAP docierają łącznie do 96,5% użytkowników polskiego internetu.
W wyniku przetargu zrealizowaliśmy także serwis do komunikacji z dziennikarzami w trakcie Światowych Dni Młodzieży. Zlecenie obejmowało przygotowanie i wdrożenie projektu funkcjonalnego uwzględniającego kreację graficzną i architekturę informacji dostarczoną przez Polską Agencję Prasową. Witryna została wykonana w oparciu o nasz autorski system Edito CMS w technologii .NET oraz przy wykorzystaniu techniki Responsive Web Design. Oznacza to, że serwis można przeglądać zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych.
Na łamach serwisu "Papież w Polsce 2016" publikowane są publikacje i materiały prasowe dotyczące Światowych Dni Młodzieży i planowanej, tegorocznej wizyty papieża Franciszka w Polsce. Znacznym ułatwieniem dla przedstawicieli zagranicznych mediów jest moduł Vademecum, w którym zamieszczono wszystkie istotne informacje na temat komunikacji, gastronomi, noclegów oraz służby zdrowia w Krakowie. Ponadto przygotowano anglojęzyczną wersję portalu. Treść oraz materiały multimedialne pochodzą m.in. z portalu www.pap.pl.
Opis realizacji portalu www.pap.pl
Dedykowana platforma do komunikacji z dziennikarzami w trakcie Światowych Dni Młodzieży