-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Na zlecenie Biura Praw Pacjenta (BPP) firma Ideo zrealizowała projekt polegający na odświeżeniu graficznym serwisu, przeprojektowaniu jego struktury informacji oraz wdrożeniu serwisu bpp.gov.pl wraz z nowym systemem Biuletynem Informacji Publicznej (BIP).
Głównym założeniem było odświeżenie dotychczasowej strony BPP, a poprzez zastosowanie dodatkowych rozwiązań poprawienie funkcjonalności i przejrzystości serwisu. Strona została także przystosowana dla osób z dysfunkcjami narządów wzroku, słuchu oraz niepełnosprawnych ruchowo (system zgodny ze standardami WCAG 2.0). Ponadto dzięki wykorzystaniu technologii Responsive Web Design serwisy są przyjazne dla urządzeń mobilnych.
W serwisie bpp.gov.pl oprócz standardowych modułów znalazł się również kalendarz. Zamieszczane w nim będą informacje na temat ważnych wydarzeń z możliwością zdefiniowania również imprez cyklicznych.
W ramach jednego panelu zarządzania treścią funkcjonują dwa serwisy – BPP oraz BIP, co znacznie ułatwia ich prowadzenie i przyspiesza aktualizację treści w nich się znajdujących. Równie ważną z punktu widzenia BIP funkcjonalnością jest automatyczne tworzenie się stopki na stronach BIP z informacjami na temat autora danej treści oraz pełnej historii jej zmian.