-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Branża e-commerce rozwija się w bardzo szybkim tempie. Konsumenci przyzwyczaili się do zakupów online i nie chcą rezygnować z dokonywania ich w tej formie. Jednocześnie mają coraz większe wymagania wobec sklepów internetowych. Oczekują pozytywnych doświadczeń cyfrowych oraz informacji wysokiej jakości.
Jeszcze kilka lat wstecz firmy zarządzały danymi bazując na strukturach tabelarycznych. Wraz ze wzrostem ilości produktów, źródeł danych i kanałów sprzedaży, sposób ten generuje coraz więcej problemów i wyzwań.
W odpowiedzi na wyzwania, stawiane organizacjom przez rynek, postanowiliśmy przygotować poradnik „Jak wdrożyć system klasy PIM”. Jest to kompendium wiedzy opisujące, jak krok po kroku przygotować organizację i prawidłowo wdrożyć to narzędzie, zarówno pod względem merytorycznym, jak i technicznym.
Czego dowiesz się z naszego poradnika?
- W jaki sposób PIM odpowiada na potrzeby branży e-commerce?
- Jakie korzyści dla biznesu niesie za sobą wprowadzenie systemu klasy PIM?
- Jak PIM systematyzuje działania marketingowe platformy internetowej?
- W jaki sposób PIM usprawnia pracę producentów i dystrybutorów?
- Analiza przedwdrożeniowa – czyli jak przygotować organizację do wdrożenia PIM
- Jak skutecznie wdrożyć PIM w Twojej firmie - krok po kroku
- Narzędzia PIM – który, z najpopularniejszych na rynku systemów, okaże się najlepiej dopasowany do Twoich potrzeb?
Zachęcamy do poszerzania wiedzy na temat narzędzia PIM z naszym bezpłatnym e-bookiem.
Platforma PIM (Product Information Management) to właściwe narzędzie do zarządzania rozbudowaną bazą produktową.
Oprogramowanie klasy PIM, to narzędzie stworzone do przechowywania danych produktowych. Pozwala automatyzować prace związane z pozyskiwaniem informacji, ich przetwarzaniem, projektowaniem atrakcyjnych kart produktowych, dystrybucją danych do wszystkich, wykorzystywanych przez daną firmę kanałów sprzedaży, a także zarządzać całą ofertą.
Dzięki temu zostaje zachowana spójność we wszystkich kanałach sprzedaży. PIM to rozwiązanie dedykowane dla dużych i średnich firm, które odznaczają się szerokim asortymentem i mnogością kanałów sprzedaży (omnichannel).
Case study - GT Group Tomaszek
Wdrożenie i rozbudowa platformy PimCore
Zobacz case study, w którym opisujemy jak pomogliśmy naszemu klientowi zbudować scentralizowane narzędzie, które wspiera organizację i ułatwia gromadzenie, przetwarzanie i dystrybucję danych do wielu kanałów sprzedaży.
Wspólnie opracowane rozszerzenia maksymalnie uporządkowały dane o produktach w Grupie GT. Dzięki dodatkowym funkcjonalnościom uzyskaliśmy sprawniejszy obieg informacji, a prezentacja oferty produktowej stała się bardziej atrakcyjna. Wyznaczyliśmy konkretne role i priorytety, dzięki czemu procesy wdrażania produktów stały się bardziej intuicyjne i szybsze.