-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
BARLINEK S.A. to największy i najbardziej znany polski producent podłóg drewnianych. Obecnie siecią sprzedaży objęte jest 55 krajów na pięciu kontynentach.
"Wraz ze wzrostem popularności zakupów internetowych zmieniają się oczekiwania konsumentów. Klienci oczekują dziś szybkiego przepływu informacji i stałego kontaktu z nami. Znaczący wpływ na jakość obsługi ma możliwość sprawdzenia bieżącej dostępności towaru oraz kontrola statusów realizacji poszczególnych zamówień. Wdrożony przez Ideo system pozwala nam jako dostawcy szybciej reagować na potrzeby naszych klientów oraz aktywnie wpływać na realizację zadań uwzględniając dostępność surowca i gotowego produktu."- podsumowuje Tomasz Wróbel, POS Development Director, Barlinek S.A.
System B2B umożliwia sprawną obsługę procesu zamawiania produktów. Każdy punkt sprzedaży może przeglądnąć dedykowany dla niego katalog produktów, sprawdzić dostępność każdego towaru oraz znacznie szybciej złożyć zamówienie. Dodatkowo sprzedawca może przygotować oraz wydrukować dla klienta ofertę, którą w późniejszym czasie przekształci w zamówienie.
Jednym z warunków niezbędnych do wdrożenia systemu była jego integracja z systemem IFS w obszarach katalogu produktów, zamówień i struktury sieci sprzedaży. W systemie dostępny jest również program lojalnościowy. Jego uczestnicy na podstawie zarejestrowanych sprzedaży oraz po ich pozytywnej weryfikacji otrzymują punkty.
Obecnie system obsługuje rynek ukraiński, rumuński oraz rosyjski.
więcej o projekcie: Platforma B2B dla Barlinek S.A.