Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Pracowity koniec roku 2010

Ostatnie miesiące roku zaowocowały kilkoma dużymi wdrożeniami: Magnatfarby.pl dla Śnieżka S.A., serwis Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Logito w BPH Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych S.A.

Ostatnie miesiące roku zaowocowały kilkoma dużymi wdrożeniami: Magnatfarby.pl dla Śnieżka S.A., serwis Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Logito w BPH Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych S.A.

Dedykowany serwis produktowy Magnatfarby.pl to realizacja bogata w wiele funkcjonalnych, a zarazem atrakcyjnych wizualnie rozwiązań. Jednym z nich jest kreator wnętrz, który pomoże w dekoracji mieszkania. Istnieje możliwość wybrania jednego z kilku zdjęć każdego pomieszczenia lub dodania własnego. Kolejną ciekawą aplikacją są kalkulatory, dzięki którym można przeliczyć, jaka ilość farby będzie potrzebna do przemalowania wnętrza.

Dla Ministerstwa Sprawiedliwości powstał rozbudowany serwis informacyjny www.ms.gov.pl, prezentujący informacje związane z pracą Ministerstwa, bieżącymi wydarzeniami, projektami aktów prawnych, a także wzbogacony o bazę sądów powszechnych tłumaczy przysięgłych oraz komorników sądowych.

Wdrożenie systemu elektronicznego dokumentów i informacji Logito w BPH Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych S.A. przyczyniło się m.in. do usprawnienia przepływu korespondencji zarówno przychodzącej, jak i wychodzącej, a także wyeliminowało możliwość zaginięcia dokumentu. Ponadto rejestracja dokumentów w systemie pozwala na pełny monitoring obiegu każdego pisma w firmie.

Pracujemy nad rozbudową platformy Motivationdirect.pl, aplikacji internetowej, pozwalającej budować trwałe relacje z partnerami biznesowymi oraz konsumentami za pomocą programów lojalnościowych oraz wsparcia sprzedaży. Motivation Direct to nasza nowa marka, pod którą realizujemy różnorodne, mniej i bardziej skomplikowane, programy lojalnościowe dla klientów.


Zgodnie z zasadą „wiedza to potęgi klucz”…

W opublikowanej niedawno książce „Badania i pomiar efektów w Public Relations” pod red. Dariusza Tworzydło oraz Zbigniewa Chmielewskiego, znalazł się również rozdział zajmujący się Promocją w wyszukiwarkach internetowych autorstwa Wojciecha Szymańskiego, Kierownika Działu Promocji w Wyszukiwarkach.

W dniach 16-17 grudnia w warszawskim hotelu Jan III Sobieski odbyło się Sympozjum Web Usability. Jednym z prelegentów był Piotr Zając, Kierownik projektów w Ideo, który na przykładzie naszego projektu doradczego dla Ministerstwa Finansów zaprezentował wykorzystanie prototypów oraz testów użyteczności w realizacji portali internetowych.

Może zainteresują Cię także

Hej kolęda...

20 grudnia 2010
Śpiewające życzenia od Ideo

Pracownik Ideo na Internet Beta 2010

5 października 2010
W ostatnich dniach września w Rzeszowie odbyła się druga edycja konferencji Internet Beta 2010.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas