-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Od ponad 16 lat Ideo wspomaga rozwój Klientów poprzez zaawansowane i innowacyjne rozwiązania internetowe. By oferować jeszcze lepsze usługi firma postawiła na stworzenie submarek specjalizujących się w wybranym obszarze działalności. Jedną z nich jest Ideo Force, dedykowane obsłudze w obszarze e-marketingu.
„Stworzenie spółki, która zajmie się realizacją wszelkich działań e-marketingowych usprawniło świadczenie usług związanych z szeroko pojętą promocją w Internecie” – mówi Wojciech Szymański, prezes Ideo Force. „Inwestycje w rozwój kompetencji pracowników pozwoliły na rozszerzenie oferty o działania takie jak: copywriting, reklama displayowa, marketing wirusowy, e-mail marketing, działania w mediach społecznościowych, czy kompleksowe prowadzenie kampanii promocyjnych. W ofercie mamy również tworzenie strategii marketingowych, prowadzenie szkoleń, ale i doradztwo w tym zakresie.”
„Niecałe dwa lata temu zdecydowaliśmy się na przekształcenie Działu Promocji w Wyszukiwarkach na Dział Marketingu Internetowego jednocześnie poszerzając zakres jego oferty. Po pewnym czasie sformalizowaliśmy tą zmianę poprzez wydzielenie DMI jako osobnej spółki. Powołanie Ideo Force jest konsekwencją realizacji strategii tworzenia agencji o zintegrowanych kompetencjach zarówno technologicznych, jak i marketingowych.” – wyjaśnia Arkadiusz Michno, prezes Ideo Sp. z o.o. „Krok ten ułatwia nam obsługę Klientów w pełnym spektrum działań jakie chcą realizować w oparciu o obecność w internecie.”
Ideo Force tworzy obecnie zespół 38 młodych, kreatywnych osób, których głównym zadaniem jest dostarczanie wysokiej jakości usług e-marketingowych. Firma może pochwalić się bogatą ofertą obejmującą m.in. performance marketing, działania SEM/SEO, content marketing, obsługę obecności w social media, czy video marketing. Ideo Force oferuje także analitykę internetową oraz kompleksową pomoc w prowadzeniu sklepów internetowych i podnoszeniu ich konwersji. „Przy pomocy narzędzi analitycznych, jesteśmy w stanie opracować dla Klienta skuteczną strategię rozwoju jego e-biznesu. Efektywna promocja w sieci jest możliwa dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi i metod – m.in. stworzonej przez nas autorskiej metodzie PIWEH.” – wyjaśnia Szymański.
Jednym z kompleksowo obsługiwanych Klientów firmy jest Cobi S.A., największy producent klocków konstrukcyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej. Współpraca z firmą obejmuje m.in. budowanie zaangażowania i lojalności wokół marki na portalu społecznościowym Facebook. Firma notuje ciągły wzrost zainteresowania swoimi produktami, stanowiący także efekt realizowanych przez Ideo działań.
„Współpracę marketingową z Ideo prowadzimy z małą przerwą od kilku lat. Początkowo było to tylko typowe pozycjonowanie precyzyjne, a od ponad roku są to szerokie kampanie marketingowo – wizerunkowe w Internecie. Projekt jest niezwykle dynamiczny, bo wraz z Ideo staramy się dopasowywać działania do sezonowości i naprzemiennie prowadzić kampanie typowo wizerunkowe i sprzedażowe. Przekłada się to na bardzo dobre wyniki sprzedaży nie tylko w sezonie, ale także w ciągu całego roku.” – podsumowuje Bohdan Maź – Kierownik Marketingu Cobi SA.
Źródło: Ideo Sp. z o.o.
Pubilkacja:
Signs.pl, 29.09.2015r.