-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
„Intranet: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji” to książka, której powstanie wynikło z potrzeby rynkowej w obszarze poszerzania wiedzy związanej z tematyką intranetów jako platform komunikacji wewnętrznej. Prezentuje szerokie spectrum procesu wdrażania intranetów w struktury organizacji, z silnym akcentem na prowadzenie przemyślanej komunikacji wewnętrznej.
Autorami książki są Urszula Kandefer, ekspert ds. systemów komunikacji wewnętrznej w Ideo oraz Grzegorz Mazurek, profesor Akademii Leona Koźmińskiego.
Publikacja stanowi swoiste kompendium wiedzy na temat systemów intranetowych, celów, dla których są tworzone, ich funkcji oraz korzyści, jakie organizacja może dzięki nim osiągnąć. W kolejnych rozdziałach czytelnik znajdzie nie tylko kluczowe informacje na temat samych platform intranetowych i ich możliwości, ale także wskazówki dotyczące sposobu wdrażania takich systemów, zarządzania nimi i mierzenia ich szeroko rozumianego sukcesu.
Uzupełnieniem wiedzy teoretycznej są autorskie badania użytkowników intranetów, które zostały przeprowadzone na próbie ponad 200 menedżerów i specjalistów z przedsiębiorstw działających na terenie Polski. Badania te przedstawiają szeroki obraz wykorzystywania systemów intranetowych w tych przedsiębiorstwach. Należy mieć nadzieję, że wyniki będą na tyle interesujące, iż staną się przyczynkiem do szerszej dyskusji nad korzyściami i celami, do których współczesne systemy intranetowe mogą być wykorzystywane.
Publikację uzupełniają dodatkowe informacje pochodzące praktyki biznesowej. Zamieszczono ponadto kilka studiów przypadków wdrożeń intranetów w polskich przedsiębiorstwach. Opisy case study powalają na zapoznanie się z praktyczną stroną wdrożenia intranetów, a jednocześnie wskazują kluczowe dla powodzenia projektu obszary. Publikacja zawiera porady i wskazówki, z których skorzystać mogą zarówno instytucje planujące wdrożenie systemu intranetowego, jak i firmy rozważające rozbudowę już posiadanych platform.
Książkę „Intranet: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji” można zakupić na stronie wydawnictwa Poltext.