-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Ideo zostało patronem medialnym publikacji "Media regionalne i lokalne w praktyce". Książka powstała pod redakcją Pawła Kucy, aktywnego dziennikarza i politologa, redaktora w „Nowinach”, współpracującego z „Newsweek Polska”, a obecnie związanego z dziennikiem „Super Nowości”.
Publikacja dostarcza Czytelnikom praktycznych porad i informacji z zakresu funkcjonowania mediów regionalnych i lokalnych. Jest tym bardziej wartościowa, gdyż autorami poszczególnych rozdziałów są praktycy. W zdecydowanej większości dziennikarze, którzy pracują bądź pracowali w prasie, stacjach radiowych i telewizyjnych woj. podkarpackiego. Ich wiedzę i doświadczenie dopełniają specjaliści zajmujący się komunikacją społeczną i public relations.
Autorzy koncentrują się na kwestiach ważnych, łączących się z pracą dziennikarzy regionalnych i lokalnych. Piszą między innymi o istocie pracy w takich mediach oraz wskazują tematy, które mogą zainteresować społeczność lokalną. Podpowiadają jak dobrze wykorzystać okres praktyk i staży, jak budować sieć kontaktów z informatorami i z nimi współpracować. W książce znalazły się także porady dla tych, którzy planują kreować nowe wydawnictwa lokalne i wiele innych wypowiedzi na tematy związane z rynkiem mediów lokalnych i regionalnych.
Oprócz patronatu medialnego i wydawniczego Ideo wykonało projekt okładki książki.
Publikacja:
Media regionalne i lokalne w praktyce, pod red. Pawła Kucy.