Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Pozycjonowanie stron internetowych – szybkie kroki do zdobycia TOP3...

Marketing w sieci - podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady. Autor: Wojciech Szymański.

„Marketing w Sieci – podstawowe zagadnienia, inspiracje i przykłady” jest publikacją przygotowaną dla słuchaczy studiów podyplomowych z marketingu w Sieci Wyższej Szkoły Europejskiej im. ks. J. Tischnera, jednakże dostępna jest dla wszystkich zainteresowanych tematyką. Autorem rozdziału poświęconego pozycjonowaniu jest Wojciech Szymański.

"... Promocja w wyszukiwarkach internetowych obejmuje dwa rodzaje działań: pozycjonowanie w naturalnych wynikach zwracanych przez wyszukiwarki internetowe, a także wyświetlanie boksów sponsorowanych w płatnych częściach wyszukiwarek zarezerwowanych na reklamy. W tym rozdziale udowodnię, że do zdobycia TOP3 w wyszukiwarce Google dzielą nas tylko trzy podstawowe kroki.


Krok pierwszy: analiza sytuacji swojej i konkurencji oraz wybór fraz kluczowych

Dzięki sprawdzeniu, jak w aktualnej chwili przedstawia się sytuacja witryny i co robi konkurencja, można w optymalny sposób wybrać słowa kluczowe do pozycjonowania oraz zaplanować strategię zdobywania linków do witryny. Co więcej, można podglądnąć w jaki sposób zbudowane są strony internetowe, które w danej chwili zajmują wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania interesujących nas haseł..."


Autor
 

Wojciech Szymański

Od 2014 Prezes Zarządu agencji e-marketingowej Ideo Force Sp. z o.o.. Od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o., gdzie nadzoruje pracami działu, wyznacza jego cele i odpowiada za wyniki finansowe, a także dalszy rozwój. Wcześniej przez 6 lat kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w tej samej agencji. W firmie oprócz koordynowania pracą zespołu przygotowuje strategie marketingowe, strategie e-PR oraz plany media relations z wykorzystaniem internetu.

Prowadzi zajęcia na studiach licencjackich, inżynierskich oraz magisterskich Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie – najlepiej ocenianej uczelni w Polsce południowej wg Rankingu Niepublicznych Uczelni Magisterskich 2013, przygotowanym przez Perspektywy i Rzeczpospolitą.

Publikacja do pobrania bezpłatnie w serwisie www projektu "MMMP@ - Małopolskie Małe i Mikroprzedsiębiorstwa w Sieci".

Promocja poradników


Może zainteresują Cię także

Nie zrób błędu - o najczęstszych błędach w programach lojalnościowych

2 czerwca 2011
Programy Lojalnościowe - dodatek do Rzeczpospolita, Nr 1/Czerwiec 2011; Autor: Krystian Baran.

Przychodzi klient do agencji... - raport Użyteczność w internecie

31 maja 2011
Użyteczność w internecie, Interaktywnie.com; Współautor: Piotr Zając.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas