Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Logito dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie

Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie to jednostka administracyjna, wchodząca w skład Samorządu Województwa Małopolskiego. Głównym celem napędzającym pracę Instytucji jest misja uzyskania: kompetentnych, wykwalifikowanych i pracujący mieszkańców Małopolski. Urząd zajmuje się, m.in.: opracowywaniem rocznej oceny sytuacji na ryku pracy w województwie Małopolskim oraz świadczeniem usług z zakresu poradnictwa zawodowego.

Zadania i cele

Wdrożenie systemu obejmowało parametryzację modułów odpowiadających za elektroniczny obieg dokumentów. Uzupełnieniem rozwiązania jest moduł zarządzania procesami (workflow).

Modułami odpowiedzialnymi za podstawowy obieg dokumentów są moduły pism przychodzących, wychodzących oraz wewnętrznych. Wraz z wymienionymi modułami zintegrowano rozwiązanie do obsługi poleceń, które ma na celu m.in. wspomaganie prac nad sprawami. Odpowiednio dla faktur oraz umów zostały uruchomione moduły obiegu faktur oraz rejestr umów. W systemie została zaimplementowana także obsługa planu budżetowego wraz z obiegiem wniosków o wydatkowanie.

System obiegu dokumentów został wdrożony dla ponad 350 pracowników. Zlecenie obejmowało również przeprowadzone szkolenia z efektywnej jego obsługi.

Każdy pracownik może przez system składać wnioski urlopowe oraz wypełniać dokumenty związane z delegacjami. Dla obydwu typów dokumentów zaimplementowane zostały odpowiednie ścieżki obiegu. W celu lepszej organizacji pracy pracownik może korzystać z kalendarza, w którym definiować można różne typy i kategorie wydarzeń. Podgląd do kalendarza pracowników mają ich przełożeni, co pozwala na lepsze zarządzanie ich czasem pracy.

Uzupełnieniem systemu jest wewnętrzny komunikator internetowy, który ułatwia komunikację między pracownikami. Informuje także na bieżąco o zadaniach, które zostały przekazane do pracownika.

Główne korzyści dla Klienta
  • Usprawnienie przepływu informacji w Instytucji,
  • automatyzacja obiegu dokumentów,
  • kontrola przepływu dokumentów,
  • monitorowanie umów w trakcie realizacji,
  • intuicyjne wyszukiwanie pism,
  • usprawnienie organizacji czasu pracy,
  • kontrola budżetu,
  • uproszczone procedury składnia wniosków urlopowych.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas