-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Peugeot Polska Sp. z o.o. jest oficjalnym importerem produktów Peugeot w Polsce. Firma posiada w ofercie auta osobowe i dostawcze, rowery, motocykle i skutery, które powstają w 24 zakładach produkcyjnych na całym świecie.
Zadania i cele
Peugeot jest marką o szerokiej gamie produktowej i globalnym zasięgu, co wymaga złożonej strategii działania. Nasze prace skupiły się na dwóch, uzupełniających się aspektach: informatycznym i marketingowym.
W prowadzonych działaniach wykorzystujemy między innymi, zaprojektowane i zrealizowane przez nas liczne serwisy landing page wspierające generowanie leadów.
Integracja z systemem Edito CMS ułatwiła zarządzanie leadami na każdym punkcie styku z marką. Są to zdarzenia typu złożenie zapytania o ofertę, zamówienie jazdy testowej, wizyta w autoryzowanym serwisie czy zapis do newslettera. Wszystkie realizowane subserwisy zintegrowaliśmy z systemem Call Center Klienta, w którym dane telefoniczne są automatycznie archiwizowane. Operator systemu, który kontaktuje się z rozmówcą, ma do nich natychmiastowy dostęp, co skraca kontakt do niezbędnego minimum i wpływa pozytywnie na jego ostateczny efekt.
Kolejnym krokiem było stałe śledzenie generowanego ruchu i realizacja działań optymalizacyjnych. System CMS zbiera wszystkie ważne informacje, które wykorzystujemy do obliczania wskaźników takich jak CTR, średni czas spędzenia na stronie czy źródło pochodzenia użytkowników.
Prace developerskie stanowiły wsparcie dla realizowanej przez nas kompleksowej kampanii promocyjnej.
Główne korzyści dla Klienta
- Responsywne i spójne graficznie landing page,
- ułatwienie pomiaru efektywności prowadzonych działań,
- automatyzacja działań promocyjnych,
- sprawne zarządzanie komunikacją marki,
- budowanie aktywnej społeczności.