-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. istnieje od 1992 roku. Łączy ponad 350 banków spółdzielczych, stanowiąc tym samym największe polskie zrzeszenie banków spółdzielczych. BPS S.A. oferuje konkurencyjne produkty finansowe dla małych i średnich przedsiębiorstw, klientów korporacyjnych i indywidualnych.
Zadania i cele
Nadrzędnym celem wdrożonego intranetu było uporządkowanie i udostępnienie odpowiednio profilowanej informacji dla pracowników, w czytelnej, przejrzystej i łatwo dostępnej formie.
Intranet usprawnia codzienną pracę i ułatwia szybki dostęp do informacji.
Platforma posiada indywidualnie profilowaną stronę główną, na której, w zależności od posiadanych uprawnień prezentowane są różne treści. Pomocnym narzędziem jest klikalna struktura Banku, wraz z opisem komórek organizacyjnych oraz zakresem odpowiedzialności poszczególnych osób. Intranet został zintegrowany z usługą Active Directory, umożliwiając pobieranie aktualnych danych teleadresowych pracowników.
System intranetowy został poszerzony o rozbudowaną ale intuicyjną bazę, gromadzącą wszystkie dokumenty w jednym miejscu. Dla większego komfortu użytkowania, wprowadziliśmy opcję kategoryzowania, filtrowania i określania uprawnień do plików. Pełnotekstowa wyszukiwarka pozwala na sprawne przeszukiwanie zasobów intranetu (także plików tekstowych).
Do istotnych funkcjonalności należy zaliczyć także:
- moduł ogłoszeń,
- kalendarz,
- możliwość publikacji biuletynów i materiałów graficznych,
- aktualne kursy walut.
Dla podniesienia wartości intranetu jako narzędzia wspierającego codzienną pracę zaimplementowaliśmy dodatkowo całą gamę modułów dedykowanych.
Główne korzyści dla Klienta
- Usprawnienie komunikacji wewnętrznej,
- łatwy dostęp do dokumentów oraz bazy wiedzy na temat działalności firmy,
- wzrost zadowolenia pracowników,
- usprawnienie organizacji pracy.