-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Arysta LifeScience jest obecna na polskim rynku od ponad 45 lat. W swojej ofercie posiada m.in.: środki do produkcji roślinnej, farmaceutyki, leki weterynaryjne, komponenty chemiczne i kosmetyki. Centrala Arysta LifeScince mieści się w Tokio.
Zadania i cele
Współpracę z Arysta LifeScince rozpoczęliśmy, gdy firma przygotowywała się do wdrożenia trzeciej edycji programu „Samurai”. Klient, bardzo dobrze oceniając poziom naszej pracy, zdecydował się na nawiązanie stałej współpracy. Obecnie pomagamy w organizacji kolejnej - szóstej już edycji programu.
Ideo nawiązało stałą współpracę z Arysta LifeScience we wdrażaniu programu „Samurai”, którego zasady są tak sformułowane, aby stymulować sprzedaż wybranych preparatów firmy.
Wszystkie odsłony „Samurai” miały na celu umocnienie pozytywnych relacji z partnerami handlowymi spółki. Zasady programu zostały sformułowane tak, aby stymulować sprzedaż wybranych preparatów Arysta LifeScience. Zadaniem partnerów handlowych jest rejestracja zakupów w dedykowanym systemie informatycznym, który przelicza je na punkty za aktywność. Dodatkowe punkty można zdobyć również za zakup produktów objętych akcjami promocyjnymi w czasie trwania konkursu.
Wykonawcą programu lojalnościowego jest firma Motivation Direct, ściśle związana z Ideo Sp. z o.o.
Główne korzyści dla Klienta
- Budowanie długotrwałych relacji z partnerami handlowymi,
- dotarcie do najbardziej atrakcyjnych z punktu widzenia firmy odbiorców,
- stymulacja zakupu określonych preparatów Arysta LifeScience.