-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Jedna z najbardziej popularnych usług Google – AdWords – przechodzi w zapomnienie. Amerykański gigant podjął decyzję o rebrandingu. Na rynek wchodzi właśnie Google Ads, Google Marketing Platform oraz Google Ads Manager.
Trzeba przyznać, że dla każdego reklamodawcy Google AdWords w jakimś stopniu stanowiło status quo. Odejście od tej nazwy, jak i samego logo, jest swego rodzaju kamieniem milowym dla branży. Dla samej marki o globalnym zasięgu podjęcie takiej rangi decyzji z pewnością było poprzedzone licznymi badaniami oraz opracowaniem zupełnie nowej strategii marketingowej.
Ruch ten prawdopodobnie spowodowany był utrzymującym się rozwojem rynku mobile oraz mocniejszym ukierunkowaniem na niego odbiorców. Umiejscowienie wszystkich dostępnych rozwiązań w jednej usłudze stwarza możliwości na łatwiejsze promowanie produktu, jak i korzystanie z niego.
Jednak na razie o szczegółach niewiele wiadomo. Informacja o planowanych zmianach została podana na tydzień przed konferencją Google Marketing Live. Najprawdopodobniej wydarzenie to przyniesie pełniejsze informacje.
Google Ads
Google Ads będzie stanowiło kondensację pełnego zakresu rozwiązań reklamowych, jakie obecnie oferuje Google. Znajdą się więc usługi reklamy w wyszukiwarce, YouTube, na mapach oraz w Google Play. Większy nacisk zostanie położony na automatyzację niektórych procesów.
Docelowo korzystanie z narzędzia będzie prostsze, szczególnie dla niewielkich firm, które nie dysponują wyspecjalizowaną „armią” marketingowców.
Google Marketing Platform
Korzystasz z Double Click lub Analytics 360? Czekają na Cię zmiany!
Google Marketing Platform jest przykładem fuzji dwóch, indywidualnych wcześniej płatnych usług – Double Click oraz Google Analytics 360 Suite. Od teraz możliwe będzie planowanie, zakup, monitoring, optymalizacja cyfrowych mediów oraz doświadczeń użytkowników z jednego miejsca.
Nową usługą w Google Marketing Platform będzie Display & Video 360. Z poziomu tego narzędzia możliwa będzie realizacja kampanii reklamowych i współpraca zespołów kreatywnych, agencji oraz mediów.
Google Ad Manager
Kolejną z nowości jest również Ad Manager, nowa programowa platforma Google.
Stanowi połączenie takich usług jak DoubleClick for Publishers oraz DoubleClick Ad Exchange. Został zaprojektowany w celu jeszcze efektywniejszego generowania dochodu dla partnerów Google wszędzie tam, gdzie ludzie oglądają materiały video, grają w gry lub interesują się treścią.
Prostota przede wszystkim
Głównym czynnikiem stojącym za wspomnianym rebrandingiem jest rosnąca potrzeba zachowania prostoty w usłudze jaką jest reklama internetowa.
W obecnych czasach, mocno ukierunkowanych na urządzenia mobilne, ścieżka zakupowa odbywa się na więcej niż jednym urządzeniu. Google wychodzi naprzeciw reklamodawcom i oferuje osiąganie zamierzonych efektów na każdym z jej etapów.
Od teraz, nazwa Google Ads jest zwięzła i precyzyjnie podsumowuje usługi tej platformy. Warto obserwować te rewolucyjne dla Google zmiany i na bieżąco analizować, czy osiągnięty efekt pokrywa się z planowanym uproszczeniem narzędzi reklamowych.