-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
W ciągu 16 lat, firma Air-Com Pneumatyka-Automatyka, stała się jednym z czołowych dystrybutorów elementów i urządzeń pneumatyki siłowej w Polsce. Poza najszerszą ofertą liczącą ponad 400 tys. produktów wiodących marek, oferuje także produkcję siłowników na zamówienie i liczne usługi skupione wokół pneumatyki. By skutecznie odpowiadać na oczekiwania Klientów i realizować ich potrzeby, firma zdecydowała się na rozbudowę i optymalizację swojego sklepu internetowego i platformy B2B.
Sklep internetowy z pneumatyką www.air-com.pl zyskał nową odsłonę. Zmiany obejmowały budowę niemal “od zera” nowej platformy sprzedaży online. Głównymi jej wyróżnikami są między innymi nowy system zarządzania produktami, nowa szata graficzna, poprawiona użyteczność, oraz integracja z licznymi aplikacjami klasy ERP i narzędziami marketingowymi. Równolegle wdrożyliśmy dla Klienta platformę PimCore, z którą sklep jest zintegrowany.
„Wdrożenie nowego systemu B2B było jednym z naszych najważniejszych biznesowych celów w 2020 roku. Mimo zawirowań w polskiej gospodarce nie zwolniliśmy tempa, ani nie zrezygnowaliśmy z podjętych działań, bo wierzymy w skuteczność działań sprzedażowych prowadzonych w internecie. Motywowała nas rosnąca sprzedaż, a inspiracją do zmian stali się nasi partnerzy i klienci. Od momentu startu pierwszej platformy internetowej w 2017 roku klienci zgłaszali nam swoje potrzeby, krytyczne uwagi i spostrzeżenia. W pracach nad nowym sklepem internetowym udało nam się uwzględnić większość z nich.” – podsumowują Paweł Oskroba oraz Marcin Temperowicz, właściciele firmy Air-Com Pneumatyka-Automatyka Sp. z o. o. Sp. k.
By ułatwić poruszanie się po obszernej bazie 400 tys. produktów, musieliśmy wspólnie z Klientem opracować przemyślaną strukturę treści. Elementem wspierającym kupujących jest także szybka i intuicyjna wyszukiwarka. Podpowiada użytkownikom kategorie produktów, a także pozwala na wyszukiwanie po kodzie produktu, SKU oraz nazwie produktu. Wdrożyliśmy także rozbudowane filtry produktowe, a także funkcję autocomplete, która jeszcze bardziej ułatwia znalezienie produktu. Wyszukiwarka uwzględnia również błędy ortograficzne i „literówki”.
Innym, wspierającym kupujących mechanizmem, jest funkcja szybkich zakupów. Dzięki niej Klienci nie muszą już przeszukiwać drzewa kategorii lub wyszukiwać poszczególnych produktów. Możliwe jest złożenie zamówienia np. poprzez dodanie do koszyka produktów po SKU lub wgranie pliku (txt, xls lub csv) ze zbiorczym zamówieniem, zawierającego kody produktów i ich ilości. Udogodnienie to jest szczególnie istotne np. w przypadku firm produkcyjnych, które realizując duże, rozbudowane zamówienia, w standardowym sklepie musiałyby poświęcać dużą ilość czasu na skompletowanie koszyka.
W oparciu o potrzeby firmy i jej Klientów, zebrane na etapie analizy przedwdrożeniowej, opracowaliśmy projekt funkcjonalny. Na jego podstawie powstał sklep internetowy wdrożony w oparciu o platformę Edito CMS. Aplikacja została zintegrowana z wdrożonym przez nas równolegle systemem PimCore, oraz funkcjonującym w firmie już wcześniej Subiekt GT. Usprawniają one zarządzanie ofertą produktową i procesem sprzedaży. Dzięki integracji z API GUS możliwa jest także szybka weryfikacja kontrahentów.
By jeszcze bardziej ułatwić korzystanie z serwisu i usprawnić obsługę Klientów, sklep został zoptymalizowany pod kątem urządzeń mobilnych. Pozwala to między innymi składać zamówienia jeszcze będąc „w terenie”, co znacznie skraca czas dostawy.
W ramach współpracy byliśmy odpowiedzialni za projekt, wdrożenie i utrzymanie tej rozbudowanej platformy sprzedażowej.