-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Coraz więcej firm stawia na nowoczesne rozwiązania IT, które, szczególnie w aktualnej sytuacji, ułatwiają dotarcie do konsumentów. Kronospan to przykład firmy wychodzącej naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom swoich klientów. Firma uruchomiła sieć serwisów internetowych, które wzmacniają jej pozycję w branży meblarskiej i budowlanej. Wspierają one nie tylko kreowanie wizerunku firmy i promocję jej produktów, ale również budowanie społeczności projektantów i stolarzy, skupionych wokół marki.
„Nasz główny serwis kronospan-express.com/pl pełni przede wszystkim funkcję wizerunkową i prezentacyjną. Nam zależało na stworzeniu zupełnie nowej platformy internetowej, która będzie kierowana do klientów indywidualnych oraz biznesowych (projektantów i architektów oraz stolarzy). Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie klient będzie mógł w jednym miejscu znaleźć wszystkie nasze produkty dedykowane zarówno dla meblarstwa, budownictwa jak również wykończenia wnętrz. Zmieniające się oczekiwania i nawyki zakupowe klientów skłoniły nas do budowy profesjonalnego sklepu internetowego docierającego z ofertą do klientów z całej Polski.” wyjaśnia Małgorzata Szady, E-commerce Manager w Kronospan.
Realizacja projektu obejmowała wdrożenie 4 serwisów:
- głównego sklepu internetowego kronosfera.pl,
- strefaplyt.pl - serwisu sieci franczyzowej zrzeszającej ponad 120 firm w całej Polsce oraz kilkuset uczestników Klubu „Strefa Płyt”,
- portalu informacyjnego centrum wystawienniczego Kronospan Design Center kdcszczecinek.kronosfera.pl,
- portalu społecznościowego strefaprojektanta.kronosfera.pl przeznaczonego dla architektów wnętrz i projektantów mebli.
Serwisy zostały wyposażone w wiele funkcji, które znacznie podnoszą ich intuicyjność i wygodę korzystania, zarówno dla klientów, jak i administratorów. Wszystkie wyżej wymienione strony działają w ramach jednej, wspólnej platformy zarządzania treścią Edito CMS. Takie rozwiązanie znacznie ułatwia i przyspiesza zarządzanie siecią serwisów, ale przede wszystkim dostarcza narzędzia wspierające skuteczność realizowanych w internecie działań.
Wszelkie dostarczone przez firmę treści, materiały i pliki zostały podzielone na strefy, dedykowane specjalistom, bądź zwykłym użytkownikom – klientom indywidualnym zainteresowanym ofertą firmy. Pełnotekstowa wyszukiwarka, dzięki podpowiedziom i zaawansowanym filtrom, znacznie ułatwia dotarcie do interesujących treści. Layout stron jest prosty i estetyczny, co ułatwia poruszanie się po nich, jak również koresponduje z jakością oferowanych przez firmę produktów. Nie mniej istotnym elementem serwisów są strefy inspiracji, pokazujące pełnię możliwości, jakie stawiają przed klientami produkty firmy.
Nowe serwisy pozwalają zaprezentować szeroki wachlarz możliwości, jakie daje klientom firma Kronospan. Działalność firmy w obszarze e-commerce nabiera tempa.
„Dotychczasowy przebieg współpracy utwierdza nas w przekonaniu, że wybór firmy Ideo był słuszny. Jednym z elementów istotnie wpływających na efektywność wdrażanych rozwiązań jest bogate doświadczenie i wynikające z niego doradztwo ze strony specjalistów firmy Ideo.” podsumowuje Małgorzata Szady.
„Serwisy, które wspólnie stworzyliśmy cieszą się dużym zadowoleniem naszych klientów. Odbieramy wiele pozytywnych opinii, co jest dla nas potwierdzeniem, że dokonaliśmy słusznego wyboru.”
Jednym z ciekawszych narzędzi, jakie zostały przygotowane na potrzeby nowych serwisów jest porównywarka produktów. Znacznie ułatwia analizę parametrów, wymiarów czy innych cech użytkowych bardzo szerokiej oferty produktowej firmy Kronospan. Co więcej, klienci mogą korzystać z dostępnych na stronach inspiracji, aranżatora, katalogów, filmów instruktażowych, FAQ, czy w prosty sposób mogą dotrzeć do autoryzowanych dystrybutorów Kronospan, sieci Strefa Płyt.
Za funkcjonowanie sieci serwisów odpowiada platforma administracyjna zbudowana w oparciu o system Edito CMS. Jego wysoka elastyczność, w połączeniu z wydajnym zapleczem hostingowym, gwarantuje sprawne działanie serwisów. Dla zapewnienia ich wysokiej dostępności zostały one zoptymalizowane do potrzeb urządzeń mobilnych.
Potrzebujesz pomocy w opracowaniu Twojego serwisu www lub sklepu internetowego? Napisz do nas
Przeczytaj więcej na temat projektu. Sieć serwisów sprzedażowo-informacyjnych dla Kronospan.