-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Intranet i komunikacja wewnętrzna
Chcesz ułatwić zespołowi dostęp do najważniejszych informacji i usprawnić codzienną komunikację wewnętrzną w firmie? Dowiedz się, czym jest komunikacja wewnętrzna w firmie i jak intranet może ją wesprzeć. Postaw na Ideo Intranet i zobacz, jak rośnie efektywność Twojego zespołu.
- 500 067 462
Co to jest intranet i dlaczego warto go wdrożyć?
Firma to ludzie, a efekty ich pracy zależą w dużej mierze od jakości komunikacji w zespole. Im więcej pracowników, tym łatwiej o chaos informacyjny i bałagan w dokumentach. Odpowiedzią na to wyzwanie jest skuteczne narzędzie do komunikacji wewnętrznej – Ideo Intranet, który ułatwia przepływ informacji i wspiera procesy biznesowe wewnątrz firmy.
To aplikacja intranetowa, która umożliwi Twojemu zespołowi szybki dostęp do ważnych informacji, w tym dokumentów i innych zasobów firmowych. Książka teleadresowa, artykuły, tablica ogłoszeń, rezerwacja zasobów, katalog linków i o wiele więcej – intranet to centralne miejsce informacyjne, które wesprze codzienną komunikację i ułatwi realizację zadań.
INTRANET - komunikacja wewnętrzna
Co możemy dla Ciebie zrobić?
Analiza potrzeb
Analiza przedwdrożeniowa
Gotowe moduły
Moduły i integracje dedykowane
Zgodność z identyfikacją wizualną firmy
Optymalizacja procesów w firmie
Intranet – jakie korzyści dla Twojej firmy?
Aplikacja intranetowa to krok w stronę większej efektywności Twojej firmy – sprawnych procesów biznesowych i szybszej realizacji codziennych obowiązków. Kto zyskuje na wdrożeniu aplikacji Ideo Intranet? Odpowiedź jest prosta jak dostęp do dowolnego dokumentu w intranecie: zyskuje każdy.
Intranet dla firmy do efektywnej komunikacji wewnętrznej
- Zwiększenie efektywności pracy zespołu dzięki łatwemu dostępowi do informacji,
- Oszczędność czasu, a o co za tym idzie, redukcja kosztów w wielu obszarach,
- Usprawnienie realizacji zadań i procesów wewnętrznych, szczególnie w organizacji rozproszonej czy podczas pracy zdalnej lub hybrydowej,
- Zgromadzenie materiałów firmowych (dokumentów, wzorów, rozporządzeń) w jednym miejscu, Budowanie spójnej kultury organizacji oraz pozytywnego wizerunku pracodawcy.
Intranet dla kadry zarządzającej
- Dostęp do informacji niezbędnych w procesach strategicznych i decyzyjnych,
- Zapewnienie ciągłości prac po odejściu pracownika oraz łatwe wdrożenie nowego,
- Łatwy sposób zarządzania uprawnieniami do wybranych informacji, możliwość przydzielania wybranym grupom pracowników różnych poziomów dostępu, automatyczne nadawanie uprawnień dla nowych pracowników.
Intranet dla pracowników firmy
" ... zaangażowanie 9 000 pracowników wzrosło 2,5-krotnie. Każdy zyskał 15 minut tygodniowo" |
Provident Polska S.A. |
- Wygodny onboarding,
- Dostęp do platformy, która ułatwia realizację codziennych zadań,
- Narzędzia do wygodnego realizowania spraw pracowniczych, np. rezerwacji zasobów,
- Łatwiejsze prowadzenie wspólnych projektów dzięki wygodnej komunikacji wewnętrznej oraz szybkiego dostępu do wszystkich potrzebnych dokumentów oraz informacji.
Korzyści wdrożenia Ideo Intranet – podsumowanie
- Możliwość migracji danych z dotychczasowego intranetu
- Licencjonowanie on-premise (jednorazowa opłata za system)
- Integracja z innymi systemami (np. Active Directory, systemy HR)
- Możliwość korzystania na urządzeniach mobilnych
- 504 246 218
Aplikacje intranetowe – elastyczność rozwiązania dedykowanego
W Twojej firmie funkcjonuje intranet, z którego nikt nie korzysta? Stworzymy dla Ciebie dedykowane moduły, które będą w 100% odpowiadać na potrzeby zespołu oraz zadbamy o użyteczność i zgodność aplikacji intranetowej z najlepszymi praktykami UX/UI.
Wiemy, że wprowadzenie nowych przyzwyczajeń i schematów działania to wyzwanie. W trakcie wdrożenia zaplanujemy odpowiednie działania PR-owe wewnątrz firmy, dzięki którym zespół zauważy wymierne korzyści nowego rozwiązania.
Ideo Intranet będzie narzędziem, bez którego Twoi pracownicy nie będą sobie wyobrażać codziennej pracy.
Intranet daje tak wiele możliwości, ze jego prawidłowe wdrożenie stanowi znaczący krok w rozwoju firmy.
Potrzebujesz bardziej szczegółowego przeanalizować potrzeby swojej firmy?
Wypełnij brief intranetowy, dzięki któremu będziemy mogli jeszcze precyzyjniej dostosować i zaprezentować rozwiązania intranetowe dla twojej firmy.
Zapraszamy do skorzystania z interaktywnego dokumentu — Brief intranetowy
Nasza oferta
Sprawdź, czego jeszcze potrzebuje Twój biznes
Intranet – najczęściej zadawane pytania
-
Dlaczego komunikacja wewnętrzna jest ważna?
Skuteczna komunikacja wewnętrzna w firmie jest kluczem do efektywności zespołu i satysfakcjonujących wyników biznesowych. Powodów jest kilka, m.in.:
- zespół, który zna strategię działania firmy i postawione przed nią cele jest bardziej zaangażowany i zmotywowany,
- jasna komunikacja pozwala unikać nieporozumień, konfliktów i chaosu organizacyjnego, a przez to zwiększa produktywność,
- kultura organizacyjna oparta na jakościowej komunikacji wewnętrznej w firmie ułatwia budowanie wspólnoty i lojalności w zespole.
-
Co to znaczy „intranet”?
Intranet to wewnętrzna sieć telekomunikacyjna używana w organizacjach m.in. w celu sprawnego komunikowania się w zespole. Dostęp do zasobów intranetu mają tylko osoby uprawnione, czyli pracownicy danej firmy. Potocznie intranetem nazywamy system intranetowy, spełniający funkcję wewnętrznego portalu, który umożliwia komunikację online w organizacji oraz udostępnianie bazy wiedzy firmowej, niezbędnej dla codziennej pracy w organizacji – również zdalnej czy hybrydowej.
-
Co powinien zawierać intranet?
Oczekiwania względem funkcjonalności intranetu mogą się różnić w zależności od potrzeb danej firmy. Niemniej jednak można wskazać najczęściej wybierane moduły, które w uniwersalny sposób ułatwiają pracę w zespole. To m.in.:
- aktualności,
- tablica ogłoszeń,
- baza dokumentów,
- formularze,
- katalog pracowników,
- rezerwacja zasobów,
- wyszukiwarka pełnotekstowa.
-
Jakie funkcje spełnia intranet w firmie?
W zależności od charakteru realizowanych zadań i obsługiwanych procesów narzędzia intranetowe mogą pełnić określone funkcje:
- Informacyjna – daje możliwość ulokowania wszystkich informacji o firmie czy dokumentów, w jednym miejscu z łatwym oraz personalizowanym dostępem do nich,
- Komunikacyjna – poprzez rozbudowany system komunikacji wewnętrznej (np. czaty, grupy, fora), wymiana plików, opinii czy dokumentacji jest wygodna i przebiega w szybkim tempie,
- Organizacyjna – dedykowane moduły do spraw finansowo-księgowych, kadrowych czy administracyjno-organizacyjnych przekładają się na optymalizację pracy w całym przedsiębiorstwie,
- Biznesowa – większe zaangażowanie pracowników, lepsza wymiana informacji i bardziej skuteczna komunikacja przekładają się na większą efektywność całej firmy.
-
Jak się zalogować do intranetu?
Dostęp do platformy odbywa się z poziomu przeglądarki (tak jak w przypadku zwykłej strony internetowej). Logowanie do intranetu odbywa się za pomocą nazwy użytkownika i hasła (w większości przypadków są to dane domenowe po integracji z Active Directory). Aplikacja intranetowa jest responsywna, dzięki czemu można z niej wygodnie korzystać również za pośrednictwem telefonu komórkowego.
-
Pracownicy nie chcą korzystać z intranetu, który został wdrożony lata temu. Co teraz?
Powodów niechęci zespołu przed korzystaniem z intranetu może być kilka, m.in.:
- mało użyteczna, nieintuicyjna platforma,
- brak modułów lub integracji, których potrzebują,
- obawa przed koniecznością wprowadzenia zmian, które nie idą w parze z dotychczasowymi przyzwyczajeniami,
- brak dokładnej wiedzy na temat korzyści płynących z intranetu.
Oprócz pełnego dopracowania intranetu od strony technologicznej gwarantujemy wsparcie w zakresie „dobrego PR-u” nowego rozwiązania. Wiemy, jak angażować pracowników w cały proces, aby dać im poczucie sprawczości i odpowiedzialności. Na etapie analizy przedwdrożeniowej opracowujemy strategię marketingową pod kątem wdrożenia platformy.
-
Pracownicy w mojej firmie nie pracują na co dzień przy komputerze. Jak będą korzystać z intranetu?
Taka sytuacja jest dość powszechna np. w branży produkcyjnej. Korzystanie z intranetu bez komputera jest możliwe na inne sposoby, m.in. za pośrednictwem infokiosków lub z telefonu. W kontekście wyboru rozwiązania służymy radą już od momentu przeprowadzania analizy potrzeb.
-
Co wchodzi w skład wsparcia podczas realizacji projektu?
W ramach wdrożenia intranetu gwarantujemy kompleksową obsługę na każdym etapie. Od analizy przedwdrożeniowej, przez projektowanie graficzne, stałą opiekę PM-a, programowanie i parametryzację zgodnie z wymaganiami projektowymi, wsparcie w strategii komunikacji, aż po świadczenie wsparcia powdrożeniowego oraz usługi hostingowej.
-
Jakie są najważniejsze punkty analizy potrzeb i analizy przedwdrożeniowej pod kątem intranetu?
Na obu etapach skupiamy się na tym, w jaki sposób system ma usprawniać codzienną pracę zespołów. Ustalamy, jakie są potrzeby firmy i podpowiadamy konkretne moduły oraz funkcjonalności, które będą im odpowiadać. Podczas analizy przedwdrożeniowej ustalamy szczegóły dotyczące:
- integracji z innymi systemami, których na co dzień używają pracownicy,
- infrastruktury sieciowej (intranet to system, który może być instalowany na Twoich firmowych serwerach lub na oferowanym przez nas hostingu),
- logiki działania poszczególnych modułów systemu (funkcjonalności widoku użytkownika oraz zarządzanie w panelu administracyjnym),
- zaplanowania użytecznej struktury intranetu (opcjonalnie opracowanie makiety UX),
- przeprowadzenia zespołu przez proces wdrożenia.