-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Profesjonalna obsługa reklamacji
"Najważniejszym elementem każdej reklamacji jest jej sprawne rozpatrzenie"
Reklamacje produktów to naturalne sytuacje w cyklu pracy firmy. Sporadyczne reklamacje traktowane są przez kontrahentów jako wypadek przy pracy, zbyt częste wpływają na wizerunek firmy. Niezależenie od przyczyny, zawsze są niekomfortową sytuacją dla klienta, a powtarzające się – dla producenta.
Reklamacje pojawiają się zawsze. Im więcej klientów, tym większe prawdopodobieństwo ich wystąpienia. Nie ma tu też większego znaczenia jak bardzo firma dba o jakość produktów i świadoczonych usług.
Oczywiście im ich mniej, tym dla wszystkich lepiej. Im więcej ich się pojawia tym trudniej zachować odpowiedni poziom ich osbługi. W takim wypadku konieczne staje się wdrożenie systemu, który pozwoli zarządzać obsługą zgłoszeń. Najlepiej jeśli system taki wspomagał będzie wyciąganie wniosków i eliminowanie sytuacji, na których wystąpienie mamy jakikolwiek wpływ.
Zarządzanie reklamacjami
Rozwiązanie systemowe ma dwie główne zalety. Po pierwsze znacząco skraca i pozwala automatyzować niektóre elementy procesu reklamacji. Np. przyjmowanie, weryfikację, czy kierowanie zgłoszeń do odpowiednich działów.
Z drugiej strony gromadzone dane i generowane raporty z czasem stają się bogatą skarbnicą wiedzy dotyczącej jakości produktów, pojawiających się problemów i ich ilości. Dzięki takim informacjom przedsiębiorstwo jest w stanie podjąć odpowiednio wcześnie działania naprawcze.
Klienci stali się coraz bardziej wymagający i oczekują, że oferowane im usługi oraz produkty będą najwyższej jakości. Jak ułatwić zarządzanie dokumentacją systemu jakości? Wprowadzenie zaledwie kilku elementów regulujących produkcję, czy świadczenie usług, może wpłynąć pozytywnie na Twoją sprzedaż i ilość późniejszych reklamacji. Takie potwierdzenie jakości buduje wiarygodność sprzedawcy w oczach konsumentów.
System Zarządzanie dokumentacją ISO to narzędzie, które pozwoli Ci utworzyć zestaw potrzebnych dokumentów, m.in. księgę jakości, zestaw procedur, czy instrukcji.
Wybrane funkcje
- Automatyzacja procesu reklamacji lub wybranych jego elementów
- Możliwość składania wniosków reklamacyjnych za pośrednictwem strony internetowej
- Możliwość rejestracji reklamacji przez placówki firmy oraz partnerów handlowych firmy (np. autoryzowane sklepy)
- Powiadomienia (mail, sms) pracowników, kontrahentów i klientów na temat statusu dotyczącej ich sprawy
- Dostęp do pełnej historii zgłoszenia reklamacyjnego i możliwość kontynuowania go w przypadku ponownego wystąpienia problemu
- Możliwość generowania wielowymiarowych raportów
- Rozwiązanie zintegrowane z bazą produktów, CRM, obiegiem faktur, obsługą spraw oraz korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
- Możliwość rozszerzenia aplikacji o system analityczny