-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Google po raz kolejny zmienia swój algorytm. Jest to kolejny ukłon w stronę użytkowników mobilnych. Co więcej, według internetowego giganta taka wersja strony wydaje się być ważniejsza, aniżeli jej tradycyjna, desktopowa odpowiedniczka.
Mobile First Index – nowy algorytm Google
Jeszcze do niedawna Google w wynikach wyszukiwania na mobile brało pod uwagę również to, jak wygląda ona na desktopie. Obecnie ma to ulec zmianie – sposób indeksowania oraz rankowania stron www będzie oparty w pierwszej kolejności na wersjach mobilnych serwisów.
Wdrożenie Mobile First Indexing nie jest zaskakujące. Po raz pierwszy dostosowanie wyszukiwarki pod urządzenia mobile zostały poczynione w 2015 roku. Od tego czasu liczba użytkowników korzystająca z internetu poprzez urządzenia przenośne znacznie wzrosła. Szacuje się, że obecnie 52% ruchu w sieci generowana jest właśnie poprzez nie. Średni czas użytkowania interentu na smartfonach wynosi aż 2 godzinny dziennie! Analiza tych danych może dać tylko jeden wniosek – w biznesie nie można pozwolić sobie na nieprzystosowanie się tych trendów.
Jak przygotować stronę na Mobile First?
W ogólnym ujęciu, nawet jeśli Twój sklep jest przystosowany do urządzeń, nie będzie się automatycznie lepiej pozycjonował. Konieczne jest dołożenie wszelkich starań, by wersja mobilna Twojej witryny była odpowiednio widoczna dla robotów Google. Przydatne będzie również narzędzie, które zweryfikuje w jaki sposób strony są postrzegane przez roboty. Możliwe jest to przez sprawdzenie pliku robots.txt. Wersja mobilna strony powinna zaś zostać zweryfikowana poprzez Google Search Console.
Czy konieczne jest zapewnienie wersji mobilnej strony?
Jeśli nie posiadasz strony dostosowanej do urządzeń mobilnych, nie oznacza to, że Twoja strona nie będzie się w ogóle wyświetlała w wynikach wyszukiwania. Nadal będzie indeksowana, jednak trzeba przyznać, że osiągnięcie wysokich wyników będzie o wiele trudniejsze. Warto zauważyć, że serwisy, które wyglądają dokładnie tak samo w wersji desktopowej i mobilnej, jak i zachowują odpowiednią dynamikę w prezentowaniu treści, nie muszą zapewniać dwóch różnych wersji.
Testy przygotowujące nowy algorytm trwały aż półtora roku. Na chwilę obecną nie jest znana dokładna data całkowitego wdrożenia nowych rozwiązań, jednak szacuje się, że będzie to koniec br. roku.
Może zainteresują Cię także
Trendy e-commerce - podnieś swoją sprzedaż
Jak stworzyć skuteczną kampanię Google Ads na Black Friday
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Politykę prywatności