Pobierz poradnikWiedza, która zwiększa sprzedaż - Twój przewodnik po skutecznym e-learningu

Nasze publikacje

Nie zrób błędu - o najczęstszych błędach w programach lojalnościowych

2 czerwca 2011
Programy Lojalnościowe - dodatek do Rzeczpospolita, Nr 1/Czerwiec 2011; Autor: Krystian Baran.

Przychodzi klient do agencji... - raport Użyteczność w internecie

31 maja 2011
Użyteczność w internecie, Interaktywnie.com; Współautor: Piotr Zając.

Analiza strony GPW.pl

25 maja 2011
Interaktywnie.com. Autor: Piotr Zając.

Relacje z mediami w samorządach

1 kwietnia 2011
Ideo patronem medialnym publikacji: "Relacje z mediami w samorządach. Teoria i praktyka" pod red. Dariusza Tworzydło i Pawła Kucy.

Badania w Internecie

18 października 2010
Badania i pomiar efektów w Public Relations pod red. Dariusza Tworzydło i Zbigniewa Chmielewskiego. Autor: Wojciech Szymański.

Marketing w wyszukiwarkach dla eMSP

15 października 2010
Przegląd Finansowy, Bankier.pl 39 (103) 8 październik 2009. Autor: Wojciech Szymański.

Promocja poradników


Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas